De afgelopen jaren heeft ons bedrijf leuke stappen gezet. We hebben meer personeel mogen verwelkomen en ook de klanten zijn gegroeid in aantal en omvang. Dit heeft ons ook de ruimte te gegeven om iets meer aandacht te hebben voor hoe wij onze werkplek inrichten. Uiteraard hebben we hier de wensen en tips van onze gewaardeerde personeel meegenomen. In deze blog vertellen wij met trots welke upgrades wij hebben mogen doorvoeren.
Verbeterde koffie
Voorheen waren degene die graag koffie wilde tijdens het werk aangewezen op de ouderwetse koffiepot. Hoewel de smaak prima was wanneer de juiste bonen werden gebruikt merkte wij toch de behoefte aan een zakelijke koffiemachine. Het belangrijkste voordeel hiervan was dat deze op elk moment van de dag een bak lekkere verse koffie kon produceren en dat we niet waren aangewezen op een langzaam lauw wordende pot. Een koffiemachine kopen was daarom een voor de handliggende keuze waar we tot nog toe geen spijt van hebben gehad.
Een extra scherm
Het tweede verbeterpunt waar wij ruimte voor kregen was om iedereen een extra beeldscherm aan te bieden voor tijdens de werkzaamheden. Aangezien een groot deel van het personeel in meerdere programma’s tegelijk werkt is een extra scherm een zeer waardevolle toevoeging tijdens de werkzaamheden. Het vergelijken van issues gaat een stuk makkelijker en het scheelt een hoop frustratie om niet telkens heen en weer te hoeven switchen. De eerste reacties waren dat men merkte dat het makkelijker was om het overzicht te behouden.
Heb jij onlangs ook nog verbeteringen door mogen voeren aan jullie werkplek? Vertel ons meer hierover via de comments en wie weet kunnen wij ons personeel hier in de toekomst mee verblijden.